ماشین ظرفشویی صنعتی | شرکت صنایع شوی سرآب

شرکت صنایع شوی سرآب تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و بزرگترین تولید کننده ماشین‌ ظرفشویی صنعتی، رستورانی و هتلی در ایران با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده است.

محصولات تولیدی توسط شوی سرآب:

  • ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی
  • ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی ناخنی سبد دار
  • ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی ناخنی سبد دار درایر
  • ماشین ظرفشویی صنعتی کانوایر درایر
  • ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری
  • ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ
  • ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ درایر
  • ماشین ظرفشویی صنعتی کانوایر

با ما تماس بگیرید … 👈🏻

مشتریان صنایع شوی سرآب

مهندس-فراهانی

اگر در انتخاب ماشین ظرف‌شویی مناسب و یا استعلام قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی نیاز به راهنمایی، مشاوره و یا سوالی دارید همکاران ما در شرکت صنایع شوی سرآب پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

با تکمیل و ارسال این فرم، کارشناسان ما در بخش فروش شرکت صنایع شوی سرآب در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

نام نام خانوادگی :
این فیلد را پر کنید
شماره تماس : *
این فیلد را پر کنید

لیست برخی از محصولات شرکت صنایع شوی سرآب

تمیزی و پاکیزگی ارمغانی برای شماست …

دریافت نمایندگی شرکت صنایع شوی سرآب

همکاران ما در شرکت صنایع شوی سرآب آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستند

تعهد شرکت مهندسی صنایع شوی سرآب در بخش خدمات مشتریان قبل از فروش و بعد از فروش، فراهم‌کردن بهترین پشتیبانی برای شماست. اگر نیاز به راهنمایی یا سوالی در خصوص محصولات دارید همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

آنچه مشتریان از همکاری با ما می‌گویند

شرکت صنایع شوی سرآب محصول خود را با برند فوراس و همچنین با مهندسی معکوس از برند معتبر آمریکایی BLACK SLEE نمونه سازی و به مرحله تولید انبوه رسانیده است کلیه مراحل ساخت این دستگاه از صفر تا صد در داخل کارخانه شوی سرآب ساخته و پرداخته می شود.

سوالات متداول در انتخاب ماشین ظرفشویی صنعتی

از ضخامت ورق استیل استنلس گرفته تا تابلو و برد و نوع سیم کشی و متریال بکار رفته همگی کیفیت بالای محصولات ما را تضمین می‌کنند. در این رابطه اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم تنها از لحاظ بصری و طراحی برخی نمونه های خارجی از محصولات شرکت ما پیش خواهند بود.

اما نکته اساسی و تفاوت اصلی در گارانتی و خدمات پس از فروش خود را نمایان می‌کند. اغلب قطعات ماشین‌های خارجی نایاب یا کم یاب و با قیمت های نجومی هستند که توجیه تعمیر را از بین می‌برند. به همین خاطر اکثر ماشین های خارجی نهایتاً پس از شش ماه کارکرد گوشه‌ای رها می شوند.

مضافاً بر اینکه ماشین های اروپایی با سختی آب ایران سازگار نیستند و به روزدی نازل ها و هیتر دچار مشکل می شوند. بردهای این قبیل ماشین ها نیز اغلب تایمر دارند که پس از مدتی مجبور به تعویض برد خواهید بود. در مجموع آن کارایی که از دستگاه خارجی انتظار دارید، هرگز برای شما محقق نخواهد گردید.

شرکت صنایع شوی سرآب در استان های تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، بوشهر، بندرعباس و خراسان نماینده فروش دارد.

ماشین های ظرفشویی صنعتی برند ایتالیایی و حتی ترک، قیمت های گزافی در بازار دارند که عمدتاً مدل های استوک این دستگاه ها بیشتر در بازار موجود هستند. در مقام مقایسه در برخی نمونه ها، ماشین‌های ظرف شویی صنعتی صنایع شوی سرآب حتی از نصف قیمت نمونه های خارجی و برند ارزانتر خواهد بود.

تا کنون تعداد زیادی از ماشین های ظرفشویی صنعتی را با برند 4S (یا برند سایر تأمین کنندگان بنا به سفارش) تولید و به بازار ارایه داده ایم و تقریباً در هر شهر و منقطه ای ماشین های ما در حال کار هستند. بزرگترین خط شرکت با قابلیت شستشوی 70 هزار قطعه در روز که مجهز به درایر 100 درصدی گازی نیز می باشد، حدود دو سال است که بدون وقفه در شرکت چینی زرین اصفهان در حال استفاده می باشد.

البته در حال حاضر شرکت ها و گروه های زیادی در کشور در زمینه تولید ماشین آلات و از جمله ماشین آلات شستشوی صنعتی فعالیت دارند که جای خوشبختی دارد و شرایط امروز کشور و تحریم ها، ارزش کار این مجموعه ها را بیش از پیش نمایان نموده است. اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم هر محصولی (حتی آن محصولی که در بازار اقبال خوبی ندارد) مزایا و در عین حال معایبی دارد. نمی توان بطور کلی گفت که ما و محصولات تولیدی ما ارزش صنعتی دارند و سایر رقبا چنین قابلیتی ندارند. اساساً این نوع طرز تفکر اگرچه رواج دارد اما مناسب نیست.

کلاً ماشین ظرفشویی صنعتی جزء محصولات اسپشنال است و این فیلد استاندارد ندارد. البته برخی هم که مدعی هستند که محصولاتشان نشان استاندارد دارد یا بصورت صوری است یا این نشان را برای محصولاتی مشابه (مثلاً ماشین ظرفشویی خانگی) اخذ کرده اند و برای سایر محصولات هم تعمیم می دهند که بنظر صحیح نمی رسد.

اگر مشتری عجله ای نداشته باشد معمولاً خرید های بیست روزه ارسال رایگان یا نیم بها داریم.

متأسفانه بدلیل اینکه تأمین کنندگان خود را تولید کننده جا می زنند هم در مقوله قیمت‌ها و هم در بعد کیفی مشتری را با بلاتکلیفی و سردرگمی روبرو می کنند. ما در شوی سرآب به دو صورت می توانیم اطمینان خاطر شما را جلب نماییم:

  1. درب کارخانه ما به روی تمامی مشتریان عزیز باز خواهد بود و می توانید از نزدیک با فرآیند تولید ماشین های شستشوی صنعتی آشنا شوید
  2. در قرارداد ما با مشتری گارانتی 18 ماهه بی قید و شرط لحاظ و 10 سال خدمات پس از فروش لحاظ می گردد.
  3. علاوه بر اینها برخی مواقع که مشتری ذهنیت منفی نسبت به این نوع ماشین آلات داشته باشد و یا بخواهد عملکرد دستگاه را قبل از خرید از نزدیک مشاهده کند، می تواند مقداری ظروف کثیف بهمراه آورده و شسته شود (خشک شود در مدل درایر) بعد تصمیم گیری نهایی بعمل آورد.
سوالات متداول
شرکت صنایع شوی سرآب تصوی کارخانه
شرکت صنایع شوی سرآب نیورهای کارخانه
شرکت صنایع شوی سرآب کارخانه اشتغال زایی

🏠 اراک، مجتمع پارک علم و فناوری، بلوک c، واحد 101

expand_less
دریافت مشاوره